vineri, 1 iunie 2012

Bună ziua tuturor ascultătorilor şi cititorilor noştri ,


       Sunt de acord cu concluziile tale, d-le coleg. Înţeleg şi sensul peiorativ al afirmaţiilor dar totuşi, nu uita ca onaniştii nu fac rău nimănui pentru că, apărându-se de boli venerice, aplică principiul "de la eu la eu!", pe când nemernicii care au devalizat ţara timp de 22 de ani aplică doar principiul "de la voi la noi!" . Îmi voi permite să transmit "off-ul" tău şi celorlalţi membri de sindicat.
       Am participat la "noaptea rezervistului" aproape întâmplător pentru că, trecând prin "Centrul civic", în care era să-mi rup picioarele (Filipscu îmi tot pune piedici), pe la ora 09,30, cu intenţia de a merge spre Primărie, am văzut mai multe cadre militare, inclusiv cei doi onorabili generali care ne sunt colegi, am urcat la sala de şedinţe a Prefecturii, sperând să nu întâlnesc câteva "figuri geometrice" dar, nicio şansă, împrăştierea în atmosferă a nemernicilor este uniformă (nu neapărat în uniformă).
        Am participat, legal, ca simplu rezervist (sunt membru al A.N.C.M.R.R. din M.A.I.) la adunare.
        Lache a ştiut de ce nu vrea să-şi strice ziua.
        S-au dat diplome de tot felul, ... mă rog, cei care au organizat întâlnirea s-au străduit, în goana după portofolii şi portofele, să-i convingă pe militari câte au făcut ei pentru noi militarii.
        De S.C.M.D. nu au amintit deloc şi cred că este mai bine aşa. Cu noi la greu (vezi Protocolul cu USL.ul la nivel judeţean pe vremea când erau în opoziţie), cu alţii la uşor.
        Este o diferenţă, totuşi, între "opoziţie" şi "o poziţie".
        Aştept opinii şi propuneri.
        Personal propun să organizăm o întâlnire cu mass-media, cel puţin la nivel de B.O., pentru a face precizări, dacă va fi cazul.
        Zona C.J. CS nu cred că ar agrea o întâlnire cu noi dar putem încerca.
        Poate ne ajută colegii cu imagine la stăpânire.
        Apropo, d-le Frăţilă, la Caransebeş cum s-a desfăşurat întâlnirea aniversară?
        Trimit schimbul de impresii, cu scuzele de rigoare, şi la Secretariatul General al S.C.M.D., ... spre ştiinţă.
        Cu stimă ,
        Preşedintele SCMD, Filiala Reşiţa
        Col.(r) Marin Buţiu



PS: Iata mesajul primit de la colegul nostru:

"Vad ca Protocolul semnat de SCMD-CS cu USL functioneaza la parametri !... De ziua rezervistului liderii USL stau de vorba cu asociatia lu' Cocosila. De la noi au nevoie doar de voturi..."
http://www.caon.ro/judetul-celor-1-001-de-rezervisti/1116801