miercuri, 30 martie 2016



 

 

miercuri, 30 martie 2016


 AZI …  A FOST IERI

da domnilor!  ieri a fost 29 martie 2016.  ei şi!
Furaţi de problemele cotidiene, făcând slalom printre picăturile unei ploi sâcâitoare între domiciliu şi cabinetele medicale, acaparaţi de o mass-media manipulantă care ne redă mult circ pentru că pâinea îngraşă şi obosiţi de stresul cauzat de emisiuni tv cu mesaje subliminale, pe care nu le putem evita dacă aţipim cu mâna pe telecomandă, noi, sindicaliştii din Reşiţa am uitat de o aniversare.
Vina este a tuturor dar în primul rând a subsemnatului pentru că, fiind „în primul rând”, văd bine circul, însă uit cine sunt pe rândurile următoare. Da, sindicaliştii dintr-o filială sunt ca masa neomogenă care se află, la un moment dat, într-o sală de spectacol sau în arena circului şi care, la terminarea spectacolului, se înghesuie spre ieşire, chiar dacă afară viscoleşte, cu toate că la intrare s-au înghesuit în căutarea căldurii şi a spectacolului (sunt şi excepţii care nu confirmă regula).
Cu gândul la organizarea fără cusur a unei întâlniri cu membrii de sindicat nu am putut să ne permitem să invităm conducerea S.C.M.D. la aniversare pentru că sediul nostru, unde am fi dorit să sărbătorim evenimentul, din cauza unui suport financiar deficitar, este un nesfârşit şantier. Nimeni nu este vinovat de această stare de fapt pentru că aşa sunt vremurile.
Am fi putut să organizăm evenimentul în altă parte (era să zic în altă locaţie) dar farmecul căminului ar fi dispărut.
Poate la anul, … cu părerea de rău că am ratat „planul cincinal”.
Da, Onorabili colegi! Ieri s-au împlinit 5 ani de când ne-am constituit în FILIALA REŞIŢA A S.C.M.D. .
Vă doresc şi îmi doresc SĂNĂTATE ŞI LA MULŢI ANI !
ÎI INVIT PE TOŢI COLEGII SĂ PARTICIPE, JOI, 31.03.2016, ORA 17,00, LA ANIVERSARE LA SEDIUL s.c.m.d., filiala reşiţa.

Cu deosebită consideraţie ,
Preşedintele Filialei Reşiţa a S.C.M.D.
Col.(r) Marin BUŢIU